keskiviikko 18. marraskuuta 2015

Pitkästä aikaa..

Mä kai jotenkin oon unohtanu tän. En tiedä miksi mä en ole kirjotellu tänne mitään, mutta jos nyt sanan tai pari tai ehkä parikin lausetta kirjottelisin.

Hmm mitäs mä.. Mistä alottaisin. No kesä meni ihan hyvin. Oli aika kylmä ja sateinen mutta siinähän se meni. Työttömänä töitä hakiessa. Kesällä ei pahemmin tehty mitään erikoista. Oltiin vaan kun ei oikein ollu rahnoo tehdä mitään kivaa. Ehkä sitten ens kesänä jonnekki. 

Syksyllä sain laihduttuakin jopa 6 kg mutta se sitten jäi kun kyllästyin. Alku meni hyvin mutta se laskeminen, tarkkailu  ja liikkuminen oli vähän liikaa. Jos mä nyt yrittäisin vähän ennen joulua pari kiloa saada pois. Katsotaan millä fiiliksillä sitä lähtee.

Mä alotin marraskuussa osa-aikatyön. JEi, vaikka saisi niitä tuntejakin olla enemmän. Jotta rahallisesti pärjättäis. Olen hoiva-avustajana ja pahoin pelkään että työ on vain siivousta. Se taas ei anna mulle henkisesti mitään. VOihan siinä samalla jutella niitä näitä mutta siihen se sitten jääkin. 

Olen innostunut näpertelee fb:tä. Pitänee nappailla kuvia kunhan kerkiää. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti